Analiza rozwoju ruchowego dziecka w pierwszym roku życia


Szkolenie Analiza rozwoju ruchowego dziecka w pierwszym roku życia
ROZPOCZĘCIE KURSU:
27 maja 2023
CZAS TRWANIA:
2 dni
TERMINY ZJAZDÓW:
  • 27.05.2023
  • 28.05.2023
ID:
ARRD-2023

Regulamin kursu

WPISOWE:

400 zł/os płatne przy aplikowaniu na kurs

CENA
900.00 

PROWADZĄCY:

Małgorzata Fuchs
dr nauk o kulturze fizycznej

Adres

Kraków   Pokaż mapę

Kategorie

Aktualne , Fizjoterapia

Analiza rozwoju ruchowego dziecka w pierwszym roku życia (wczesne symptomy i zagrożenia wynikające z zaburzeń centralnej koordynacji ruchowej. Analiza rozwoju i planowanie terapii)

Data: 27-28.05.2023

Dla kogo:  fizjoterapeutów, lekarzy

Miejsce: Kraków

Ilość osób: ograniczona

Czas trwania: 2 dni

Cena: 900 zł/os

Wpisowe: 400 zł/os płatne przy aplikowaniu na kurs (wpisowe nie podlega zwrotowi w przypadku rezygnacji z kursu).

 

Prowadząca: Małgorzata Fuchsdr nauk o kulturze fizycznej, specjalista fizjoterapii. Certyfikowany terapeuta i nauczyciel Metody Vojty oraz certyfikowany terapeuta metody NDT-Bobath

 Celem kursu jest przekazanie wiedzy i umiejętności oceny  rozwoju dziecka  w 1 roku życia w oparciu o idealną motoryczną ontogenezę. W trakcie szkolenia zostaną omówione zagadnienia świadczące o zaburzeniach koordynacji nerwowej oraz pokazane możliwości terapeutyczne w oparciu o uznane koncepcje neurorozwojowe.

Program obejmuje wiedzę teoretyczną i praktyczną pokazywaną na pacjentach.

Program:

  1. Zapoznanie się z idealną motoryczną ontogenezą dziecka w pierwszym roku życia.
  2. Szczegółowa analiza rozwoju w poszczególnych kwartałach.
  3. Ocena dziecka w aspekcie funkcji podporowo- wyprostnych oraz ocena rozwoju funkcji chwytnych i rozwój schematu ciała.
  4. Objawy alarmujące świadczące o zaburzeniach koordynacji nerwowej.
  5. Zasad oceny koordynacji nerwowej z punktu widzenia terapeuty.
  6. Na przykładzie pacjentów w różnym przedziale wiekowych analiza i ocena rozwoju dziecka.
  7. Określenie problemów i odchyleń od idealnej ontogenezy powodujących zaburzenia na poszczególnych etapach rozwojowych.
  8. Strategia terapii w kontekście fokusu terapeutycznego określającego problem funkcjonalny dziecka.

Podczas Kursu zapewniamy:

  • przerwy kawowe, przekąski, napoje,
  • lunch,
  • bezpłatny parking.