Neuro-Visual Postural Approach (NVPT)


Neuro-Visual Postural Approach kurs dla fizjoterapeutów
ROZPOCZĘCIE KURSU:
8 września 2021
CZAS TRWANIA:
5 Dni
TERMINY ZJAZDÓW:
  • 8-12.9.2021
ID:
NVPT-2021

Regulamin kursu

WPISOWE:

1000zł* płatne przy aplikowaniu na kurs

CENA
3,499.00 

PROWADZĄCY:

Raquel Munitz Goldfeder Specjalista neurorehabilitacji
Raquel Munitz Goldfeder
WYKŁADOWCA NDT-BOBATH
Liana Milioti starszy wykładowca NDT-Bobath EBTA
Liana Milioti
WYKŁADOWCA NDT-BOBATH

Adres

Kraków Polska   Pokaż mapę

Kategorie

Fizjoterapia

PROGRAM DZIENNY: 09:30 – 19:00

Sesja poranna rozpoczynająca się o 9:30 jedna 45 minutowa przerwa o 11.30, przerwa obiadowa o 14:00

Sesja popołudniowa rozpoczynająca się o godzinie 15.30 z jedną 45-minutową przerwą o godzinie 17:00 i kontynuowana o godzinie 17:45 do godziny 19:0 

DLA KOGO JEST TEN KURS?

Kurs skierowany jest do fizjoterapeutów, terapetów zajęciowych, neurologopedów, tyflopedagogów, optometrystów i pedagogów specjalnych pracujących z dziećmi ze specjalnymi potrzebami.

CEL KURSU:

Ten pięciodniowy kurs ma na celu przekazanie podstawowej wiedzy potrzebnej do zrozumienia związku między widzeniem, postawą i ruchem oraz wykorzystania głównych narzędzi do rozwijania tej interakcji w celu bardziej efektywnego funkcjonowania pacjenta.

FORMAT KURSU:

Kurs obejmuje wykłady, pokazy wideo, pracę grupową między uczestnikami, ćwiczenia z pacjentami, pokazy na żywo i dyskusje.

Na czas zajęć praktycznych potrzebna będzie odpowiednia odzież.

PO ODBYCIU KURSU JEGO UCZESTNICY BĘDĄ:

  1. rozumieć relacje pomiędzy widzeniem, postawą i ruchem
  2. rozumieć różnice między wzrokiem a zdolnością widzenia
  3. rozumieć recepty na soczewki
  4. rozumieć wpływ soczewek i pryzmatów na postawę oraz zdolność widzenia
  5. rozumieć różnicę między koncentracją uwagi wzrokowej a eksploracją wzrokową
  6. potrafić stworzyć zindywidualizowany plan interwencji wzrokowo-posturalnej w przypadku osób z problemami ze wzrokiem
  7. potrafić korzystać z flipperów z soczewkami
  8. potrafić stosować przezroczyste lub zasłaniające taśmy na okulary w celu wywołania efektu pryzmatu
  9. potrafić stosować obrotowe pryzmaty w ruchu w celu zorganizowania reakcji nastawnych i równoważnych
  10. znać procedury poprawy akomodacji, motoryki oka oraz widzenia stereoskopowego

HARMONOGRAM ZAJĘĆ:

Szczegółowy program dzienny zostanie przekazany uczestnikom na 7 dni przed rozpoczęciem zajęć.